long ago before my birthday i already gave u the hint

which birthday gift i wish to get

not surprised ...you forgot

honestly, i was a little bit dissopinted when i saw the gift

but fortunatelly you wrote me 2 cards to explain why you bought me these 2 CD as the gift

and the cards are cute, so forgive you this time, ha

 

P1150100.JPG

左邊的CD 是有次在上Tai bo課 最後放鬆的時候老師放的

這首歌真的讓我整個人有如置身於有著藍天白雲的草原上 整個好開闊

回到家我就搜尋這首歌 心情不好的時後就放來聽

所以你送我這張CD 我很感動 一定是你希望我每天都開開心心 

右邊的CD 是有聲書喔!

是 "時空旅人之妻"電影的有聲書

當初我們一起看這電影 雖然是第二次看

我還是哭得唏哩嘩啦 你當然是有淚不輕流 所以從來也不知道原來這部電影 也讓你很感動

 

P1150101.JPG

你說這張卡片很像我們 左邊羊咩咩是你  右邊的是我  哈哈

P1150102.JPG

謝謝你對我即將展開的新學期的祝福 ^^

P1150103.JPG

 

P1150104.JPG  

 

danke dir, mein Lieber

arrow
arrow
    全站熱搜

    ilovemonique 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()